Välkommen till vårt bokningssystem

Finns det lediga platser i någon av våra grupper kan du se det här nedan.

Om Ni är osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst, så ta en titt på vår hemsida för mer info: www.gymnastikakademin.se

Vi använder oss av digitala betalningsmetoder (Sportadmin - Qvickly, fd Billmate) allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration.

Det innebär att när ni valt grupp kommer ni att få välja mellan kortbetalning, delbetalning eller fakturaköp för att kunna genomföra en bokning.

För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr, då Sportadmin - Qvickly sköter faktureringen för oss.

Höstterminen 2024!

Gamla medlemmar

Fram till den 31 maj 2024 har Ni förtur till era platser i den gruppen ni tränar i idag.  Den 1 juni 2024 släpps lediga platser till nya barn. All anmälan och betalning sker här i bokningssystemet.

Nya medlemmar

Den 1 juni 2024 släpps lediga platser till nya medlemmar, och fylls på fram till terminens start.

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. De dagar som inte visas är tyvärr fulla.

Mvh

Gymnastikakademin

Hur man bokar:

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@gymnastikakademin.se